Jak nejlépe spálit přebytečný tuk? Zkuste trampolínu

Jumping se u nás v posledních letech šířil skoro rychlostí světla. Cvičení na malých trampolínkách si našlo příznivce mezi mladými i lidmi ve středním věku a každý z nás určitě zná někoho, kdo už toto jednoduše vypadající, ale zpočátku docela náročné cvičení vyzkoušel. A dá se při jumpingu hubnout? Dočtete se níže.
osobní trampolina
Cvičení, které světu dali Češi
Jumping se cvičí na malých trampolínách, které mají průměr okolo 100 cm. Ovšem věděli jste, že za tímto cvičením stojí dva Češi a to Tomáš Buriánek a Jana Svobodová. Jumping zvládnete v pohodlí domova, nebo můžete zkusit navštívit specializované lekce s instruktorem, což bude ze začátku rozhodně lepší, abyste dobře pochopili a zvládli dobře techniku samotných cviků. Rozhodně vám ani neuškodí přítomnost dalších cvičících, kteří vás budou motivovat nebo příjemně zvolená rytmická hudba.

Co by to bylo za cvičení bez pořádného rozehřátí. Vše začíná jednoduššími cviky v tempu, které se postupně zvyšuje. Jakmile se blíží konec, tempo se zase postupně zvolňuje a lekce by měla být vždy zakončena svědomitým strečinkem, abychom druhý den ráno byli schopni vstát z postele.

Spalujeme, nebo posilujeme?
To, zda při jumpingu spalujeme tuky, nebo posilujeme a tvarujeme svalstvo, záleží především na tom, jaké tempo zvolíme. Pokud se naše tepová frekvence pohybuje v aerobním pásmu, dochází ke spalování tuků, jakmile je horní hranice pásma překročena, tvarujeme a posilujeme svaly. Pro někoho může být udávané tempo větší zátěží, pro trénovanější jedince může být vhodné právě k efektivnímu spalování tuků. Mnoho instruktorů proto ukazuje cviky, ale netrvá na tom, aby je cvičící prováděli ve stejném tempu jako on.
velká trampolina
Pro ty, kteří si při jumpingu dávají do těla až nadoraz, je toto cvičení spíše vhodným doplňkem k aerobním aktivitám, jako je chůze, běh, jízda na kole nebo na bruslích a další. Vzhledem k tomu, že se při jumpingu zapojuje do práce velká část svalů v těle (a to i ty, o kterých mnozí dosud nevěděli, že je mají), je toto cvičení vhodné jako podpora hubnutí na celém těle, nejen na konkrétních partiích.

Jak nejlépe spálit přebytečný tuk? Zkuste trampolínu
Ohodnoťte příspěvek

Mohlo by se vám líbit...

">